سفارش تبلیغ
صبا ویژن

87/8/7
2:40 صبح

رامین بی باک

بدست بغض شکن در دسته

رامین بی باک خواننده ی جوان پاپ که طرفداران زیادی رو با صدای دلنشینش به خود جلب کرده است، متولد22/06/1364  ودر تهران به دنیا اومده و  از نظر تحصیلات تعریفی نداره و دیپلم کامپیوتر رو داره. اما اگه توی درس خوندن پیشرفتی نکرده ولی او در آهنگسازی و خوانندگی و همچنین نوازندگی مهارتهای فوق العاده ای داره و بسیار موفق بوده . در اصل پیشرفت و رشد کردن فرد در اون چیزایی که علاقه و استعداد داره هست،وگرنه تو دکترای کامپیوترم بگیری اما صدات مثله خروس باشه و نتونی بشکنم بزنی چه فایده؛خوب، او در نواختن سازهای: ویلون،گیتار و کیبورد مهارت های خاصی داره؛مخصوصا در نواختن ویولن که آدم رو محو نواختن سازش میکنه.

او موسیقی را به صورت آزاد و آکادمیک شروع کرد و تسلط کامل را بر سازهای ذکر شده  دارد.

صدای او تقریبا تو مایه های صدای شادمهر و حمید عسکری هست،اما یه تفاوت هایی تو صداش هست.از شباهتایی که می تونه با شادمهر داشته باشه نوع ویولن  وهمچنین گیتار زدنشه؛نمی خوام مثله بقیه بگم که داره از شادمهر تقلید میکنه،نه،اما نسبت به بقیه خواننده ها و نوازننده ها به شادمهر شبیه تره...آخه دیگه گناه نکرده که حنجرش شبیه شادمهره و یا ویلون می زنه؛مثلا در مورد حمید عسگدی بنده خدا که چه حرفا که نزدنند؛شادمهر تا قبل از اینکه بره خارج از کشور شاید 10 درصد از این تعدادی که الان طرفدارش هستند رو هم نداشت(12-10 سال پیش) اما همین که رفت،همه شدند شادمهری و جونشون هم واسش میدن...خوب سیاسیش نکنیم بریم سراغ رامین.

رامین پس از مدتها انتظار بالاخره چند ماه پیش آلبومشو به نام:دیگه قیدمو بزن ، رو به صورت مجاز به بازار داد.همون جوری که انتظار می رفت آهنگای جالبی رو ساخته و در بعضی از آهنگهاش با نواختن ویلون خودنمایی میکنه.

متن آهنگهای اون رو در زیر گذاشتم،امیدوارم که خوشتون یباد....

 

 

1.نمیدونم که میدونی

 چشمامو ببین, دستامو بگیر... نگو دیگه نگو کوچیک و کم بودیم
مغرور از هم و, نه دور از هم و, منو تو مال ِهم, قسمت ِهم بودیم

نمیدونم که میدونی بدونِ تو نمیتونم
نمیدونم که میدونی تو نباشی نمی مونم

نمیدونم بدونِ من میتونی یا نمیتونی
تو میتونی که دستاتو به دستِ من برسونی

منو اون جوری که هستم بشناس
با یه دنیا احساس
تورو اونجوری که هستی میخوام
دیگه نه واسه ی رویاهام

نمیدونم که میدونی بدونِ تو نمیتونم
نمیدونم که میدونی تو نباشی نمی مونم

نمیدونم بدونِ من میتونی یا نمیتونی
تو میتونی که دستاتو به دستِ من برسونی

منو اون جوری که هستم بشناس
با یه دنیا احساس
تورو اونجوری که هستی میخوام
دیگه نه واسه ی رویاهام

نمیدونم که میدونی بدونِ تو نمیتونم
نمیدونم که میدونی تو نباشی نمی مونم

نمیدونم بدونِ من میتونی یا نمیتونی
تو میتونی که دستاتو به دستِ من برسونی

 

2.دوست دارم

 وقتی که عاشقم شدی کار ِدیگه ای ندارم
جز اینکه هر چی دوس داری روو سر و چشمات بذارم

وقتی که عاشقم شدی هر جا بگی میام باهات
اگه که جونمو بخوای دو دستی میکنم فدات

میخوام یه چیزی بهت بگم اونو جایی جار نزنی
عاشقتم... دوست دارم... همیشه توو قلب منی
میخوام یه چیزی بهت بگم اونو جایی جایی جار نزنی
عاشقتم... دوست دارم... همیشه توو قلب منی

اگه یه روز عاشق بشی ناز ِچشاتو میخرم
یه عمره که توو کوچه ی نگاهِ تو دربدرم
جایی نمیره اگه تو قلبمو قابل بدونی
من از تو دل نمیکنم بگو همیشه می مونی
بگو همیشه می مونی

میخوام یه چیزی بهت بگم اونو جایی جار نزنی
عاشقتم... دوست دارم... همیشه توو قلب منی
میخوام یه چیزی بهت بگم اونو جایی جایی جار نزنی
عاشقتم... دوست دارم... همیشه توو قلب منی

وقتی عشقت میدرخشه برق میزنه
وقتی شبِ تار ِمن با تو روشنه
اگه راضی بشی بمونی کنارم
دیگه آرزویی بجز این ندارم
من میخوام با تو سوار ابرا باشم
نمیخوام بی کس و تک و تنها باشم
میخوام عاشق باشم با تو سفر کنم
میخوام خلوتو با تو دربدر کنم

میخوام یه چیزی بهت بگم اونو جایی جایی جار نزنی
عاشقتم... دوست دارم... همیشه توو قلب منی
میخوام یه چیزی بهت بگم اونو جایی جار نزنی
عاشقتم ...دوست دارم... همیشه توو قلب منی

میخوام یه چیزی بهت بگم اونو جایی جار نزنی
عاشقتم ...دوست دارم... همیشه توو قلب منی

 

3.دیگه قیدمو بزن

 تو میگی با منی ولی میدونم دیگه تو دوسم نداری
میدونم منو بردی از یادت داری تو عشق کم میاری

میدونم دیگه نمیخوای باهات بمونم, میدونم دوسم نداری
برو پیش اونی که واسش می‌میری, به پاش میشینی, بیقراری
بیقراری

یادته بهت میگفتم که حرفای تو بهونه س
تقصیر ِتو نیست میدونم, تقصیر ِاین زمونه س
حالا همه چی تمومه حرفی وسط نمونه
دیگه نمیخوام ببینمت هر چی میگی همونه

میدونم دیگه منو نمیخوای
نمیخوای
نمیخوای
نمیخوای
عشقمون عشقمون چه زود یادت رفت
یادت رفت
یادت رفت

میدونم،میدونم دیگه منو نمیخوای
نمیخوای
نمیخوای
نمیخوای
نمیخوای

دیگه قیدمو بزن, برو که خوب شناختمت
چه ساده تو رو به اون عشق ِغریبه باختمت

دیگه قیدمو بزن
بزن
بزن
دیگه قیدمو بزن
دیگه قیدمو
دیگه قیدمو
بزن

 

4.چه ساده عاشقت شدم

 چه ساده عاشقت شدم, عاشق ِدیوونگیات
دلم رو بردی با همون برق ِقشنگ ِتوو نگات

گذاشتم عمر و جونمو به پای دوس داشتن ِتو
هر کاری کردم واسه ی دوباره برگشتن ِتو
دوباره برگشتن ِتو

من که نمیخواستم از توو قلبِ من بری
یادته که میگفتی از همه عاشقتری
چی شد که باز به دلم تو پشتِ پا زدی؟
جواب عشقمو دادی با این همه بدی

هر کاری کردم که نری اما بازم فایده نداشت
چی شد که دنیام شده بود رفت و منو تنها گذاشت
هنوز نمیشه باورم چه ساده دل کندی ازم
تویی که پای عشقمون با گریه میخوردی قسم


چه ساده عاشقت شدم, عاشق ِدیوونگیات
دلم رو بردی با همون برق ِقشنگ ِتوو نگات

گذاشتم عمر و جونمو به پای دوس داشتن ِتو
هر کاری کردم واسه ی دوباره برگشتن ِتو
دوباره برگشتن ِتو


من که نمیخواستم از توو قلبِ من بری
یادته که میگفتی از همه عاشقتری
چی شد که باز به دلم تو پشتِ پا زدی؟
جواب عشقمو دادی با این همه بدی

من که نمیخواستم از توو قلبِ من بری

چی شد که باز به دلم تو پشتِ پا زدی؟
جواب عشقمو دادی با این همه بدی

 

5.قشنگترین اشتباه

 رو به روی من سرابه
بختِ من همیشه خوابه
توو دلم جای یه زخمه
بی تو زندگیم عذابه

توی این شهر ِسیاهی میدونم تو بی گناهی
واسه ی من تا همیشه قشنگترین اشتباهی

حالا دیگه خوب میدونم به تو رسیدن محاله
برای گذشتن از من دلِ تو چه بیقراره

تو غرورمو شکستی
دل به یکی دیگه بستی

حالا هر شب بی تو قلبِ من میگیره
منو تهدید میکنه؛ بی تو میمیره

صدای رفتن ِتو توو گوشم انگار
میگه از پیشم برو, خدانگهدار

میدونم که انتظار فایده نداره
دلِ من همیشه زرد و بی بهاره

صدای رفتن ِتو توو گوشمه انگار
میگه از پیشم برو, خدانگهدار

خدانگهدار

6.سرنوشت

 حالا که تو هستی کنارم غصه ای ندارم
لحظه به لحظه ی عمرمو هدیه از تو دارم

دستِ سرنوشتِ زمونه مارو آشنا کرد
خوشبختی توی دنیا دیگه رو به ما کرد

دیدنِ چشمای تو واسم آرزو بود
بدونِ تو آرزوم نقش ِبر آب بود

نقش ِ بر آب بود

حالا که تو هستی کنارم غصه ای ندارم
لحظه به لحظه ی عمرمو هدیه از تو دارم

عاشق ِبا تو بودنم, نگو نمیشه
دستاتو توو دستم بذار, واسه همیشه

حالا خوشبخت ترین آدم ِروی زمینم
بدون عمرم تمومه اگه تو رو نبینم


عاشق ِبا تو بودنم, نگو نمیشه
دستاتو توو دستم بذار, واسه همیشه

حالا خوشبخت ترین آدم ِروی زمینم
بدون عمرم تمومه اگه تو رو نبینم

 

7.یادت هست؟

 دیگه موندنت کنارم واسه من فرقی نداره
اونی که عاشقت بود میره و تنهات میذاره

تو چه بی دلیل و آسون از عشق ِمن ساده گذشتی
تو بگو با من بگو که چرا قلبمو شکستی؟

تو بگو عشق ِمن مگه با تو چه کرده بودم؟
ای تمام ِهستی‌َم... ای همه ی بود و نبودم

دیگه وقتِ رفتنه, گونه هام بازم شده خیس
میدونم که توو دلِ تو دیگه جایی واسه من نیست
واسه من نیست

میدونم که توو دل ِتو دیگه جایی واسه من نیست
دیگه جایی واسه من نیست


تو مگه به من نگفتی که فقط با توأم و بس
گفتی عاشقت می مونم هنوزم حرفات یادت هست

ای تمام ِهستی‌َم... ای همه ی بود و نبودم

 

8.تمومه

 این روز و روزگارم میگذره اما بی تو
تو زیر ِپات گذاشتی تنها امید و عشقو

نمیخوام حتی دیگه توو لحظه هام بمونی
تو دیگه واسم تمومی اینو باید بدونی

حرفات همش دروغه, دیگه تو نیا سراغم
واسه ی فرار ِاز تو دنبال ِراهِ چارم

حرفات همش دروغه, من دیگه تورو نمیخوام
یادم نمونده اسمت بی تو چه خوبه دنیام

حالادیگه قصه ی ما تمومه, خیال کردی که بعدِ تو می میرم
مگه توی خوابت منو ببینی که دیگه من به عشق ِتو اسیرم

حالادیگه قصه ی ما تمومه, خیال کردی که بعدِ تو می میرم
مگه توی خوابت منو ببینی که دیگه من به عشق ِتو اسیرم

پرونده ی تو و من بسته شده عزیزم
کی گفته که عشق ِتو یادم میاد هنوزم
ازین و اون شنیدم دنبال ِمن میگردی
از یادِ من تو رفتی بهتره برنگردی

حرفات همش دروغه, دیگه تو نیا سراغم
واسه ی فرار ِاز تو دنبال ِراهِ چارم

حرفات همش دروغه, من دیگه تورو نمیخوام
یادم نمونده اسمت بی تو چه خوبه دنیام

حالادیگه قصه ی ما تمومه

تمومه

 

9.تصویر عشق

 یه روز تو دفتر دلم
تصویر عشق و کشیدم
تو خلوت سرد تنم
یه رد پایی کشیدم
درست مثِ یه همسفر
تو قصه ها می دیدمش
آخه توی دفتر دل
یه رنگ خوب کشیدمش

اما نمیدونم چی شد
سیاهی دورش حلقه زد
از توی نقشه ی دلم
چه بی خبر
پر زد و رفت

آخه مگه نمیدونست
قلبشو آبی کشیدم
دیگه توی دفتر دل
تصویر عشق و ندیدم
کنار عکسش خودمو
با چشم گریون کشیدم

اما نمیدونم چی شد
سیاهی دورش حلقه زد
از توی نقشه ی دلم
چه بی خبر
 رفت

اما نمیدونم چی شد
سیاهی دورش حلقه زد
از توی نقشه ی دلم
چه بی خبر
پر زد و رفت


آخه مگه نمیدونست
قلبشو آبی کشیدم
دیگه توی دفتر دل
تصویر عشق و ندیدم

کنار عکسش خودمو
با چشم گریون کشیدم

 

10.بمون همیشه

 یه حرفی توو نگاته از توی چشمات میخونم
واسه من آرزو بود دل بستن به تو دوباره
با تو بودن چه خوبه توو دنیای عاشقونه
بجز تو این دل ِمن دیگه عشقی نداره
تو چیکار کردی که من از یادم نمیره چشمات
قصر عشقمونو میسازم با اون قصه هات
توی قلبم نشستی, به تو دل بستم من چه آسون
دوست دارم رو گفتم زیر ِآواز ِبارون
تو بردی دل ِعاشق ِکوچیک منو, بدون ِتو بودن نمیشه
بیا بیا نرو نرو به این آسونی, بمون همیشه
تو بردی دل ِعاشق ِکوچیک منو, بدون ِتو بودن نمیشه
بیا بیا نرو نرو به این آسونی, بمون همیشه

یه حرفی توو نگاته از توی چشمات میخونم
واسه من آرزو بود دل بستن به تو دوباره
با تو بودن چه خوبه توو دنیای عاشقونه
بجز تو این دل ِمن دیگه عشقی نداره
تو چیکار کردی که من از یادم نمیره چشمات
قصر عشقمونو میسازم با اون قصه هات
توی قلبم نشستی, به تو دل بستم من چه آسون
دوست دارم رو گفتم زیر ِآواز ِبارون
تو بردی دل ِعاشق ِکوچیک منو, بدون ِتو بودن نمیشه
بیا بیا نرو نرو به این آسونی, بمون همیشه
تو بردی دل ِعاشق ِکوچیک منو, بدون ِتو بودن نمیشه
بیا بیا نرو نرو به این آسونی, بمون همیشه

بی تو فایده نداره
بی تو این دل ِمن یه بیقراره
میدونم به هم می رسیم
دنیا برامون اون عشقو میاره

 

یه حرفی توو نگاته از توی چشمات میخونم
واسه من آرزو بود دل بستن به تو دوباره
با تو بودن چه خوبه توو دنیای عاشقونه
بجز تو این دل ِمن دیگه عشقی نداره

تو بردی دل ِعاشق ِکوچیک منو, بدون ِتو بودن نمیشه
بیا بیا نرو نرو به این آسونی, بمون همیشه
تو بردی دل ِعاشق ِکوچیک منو, بدون ِتو بودن نمیشه
بیا بیا نرو نرو به این آسونی, بمون همیشه
تو بردی دل ِعاشق ِکوچیک منو, بدون ِتو بودن نمیشه
بیا بیا نرو نرو به این آسونی, بمون همیشه
تو بردی دل ِعاشق ِکوچیک منو, بدون ِتو بودن نمیشه
بیا بیا نرو نرو به این آسونی, بمون همیشه